German beer lovers and cult thrashers TANKARD will release their fourteenth studio album, "Vol(l)ume 14", on December, 17 via AFM Records.
The track listing for the CD is as follows:
01. Time Warp 02. Rules For Fools 03. Fat Snatchers (The Hippo Effect) 04. Black Plague (BP) 05. Somewhere In Nowhere 06. The Agency 07. Brain Piercing Öf Death 08. Beck's In The City 09. Condemnation 10. Weekend Warriors
The limited-edition digipak version of the album will include a bonus DVD containing footage of TANKARD's performance at last year's Headbangers Open Air festival, which took place July 23-25, 2009 in in Brande-Hörnerkirchen, Germany.
TANKARD's last album, "Thirst", was released in December 2008 via AFM Records.
Wenn ich da an die super Dinger zu Chemical Invasion (wer erinnert sich noch an das Fernsehinterview zur VÖ er Scheibe damals in der Sendung Hard & Heavy auf Tele 5 ?? ) oder The Morning after denke
Zitat von Iron-Markus auf den Beitrag RE: Tankard - Vol(l)ume 14 Egal, JEDE Wette das wenn TANKARD bei NB wären würde es BESTIMMT a Kiste Bier dazugeben.
Hab die Scheibe jetzt 2 mal durch. Saugeil! Rockt richtig ab, in gewohnter Tankard Manier (sage ich jetzt mal, obwohl ich bei weitem nicht alles der Tankard Disko habe) Werd mir gleich noch ne Runde geben und danach die Bonus Live DVD vom HOA Festival